Znajdz, czego szukasz

wtorek, 14 czerwca 2011

Gitara elektryczna, czy klasyczna, a może akustyczna?

Przepraszam, za przynudzanie w poprzednim poście, ale chciałem osoby poza tematem wprowadzić właśnie w temat. A więc na pewno wiele osób, które chcą zacząć grać na gitarze zastanawiają się jaką gitarę wybrać. Powiem na własnym doświadczeniu. Ja zacząłem grać na tanim elektryku, wiele osób, instruktorów powie Ci, żebyś lepiej zaczynał grać na klasycznej. Niby jest łatwiejsza w opanowaniu, ale to tylko teoria. Wszystko zależy co chcesz grać, np: ballady wprost na wieczorne grille z kumplami, czy rockowe kawałki znanych zespołów, a może metalowe brzmienia... Nie jestem profesjonalistą, ale ja uważam, że raczej nie ma znaczenia to na jakiej gitarze zaczniesz grać, ale to, czy wogule zaczniesz grać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz